27 Ekim 2016 Perşembe

Bartu Anı Panosu


Bartu'nun ilk kıyafetlerini bir kutuya koyup kaldırmak yerine çerçeveleyip duvara asalı uzun zaman olmuştu ama Toprak doğduktan sonra birkaç ekleme yaptım. İşte detaylar :) :)

Çerçeve derinliği olan bir çerçeve ve İkea'dan aldım.

Hayatımın güneşi diye sevdiğim için güneş var. Ve burda doğumdan sonra birlikte çekilmiş ilk fotoğrafımız var.

Bebek şekeri de çerçevenin içinde.

Doğum saati içinde minik bir saat koydum.

Doğum kilosunu ve boyunu harf makarnaları yapıştırarak yaptım :)

5 yorum:

  1. Slm blogunuzu yeni farketti ve tariflerinizi çok begendim acaba sizin gibi faydali annelerin tavsiye edebileceginiz bloglari var mi acaba tşkler...

    YanıtlaSil
  2. Merhqba kaça kaç bu cerceve

    YanıtlaSil
  3. MERHABA DERİNLİK BAKIMINDAN İKEANIN SİTESİNE BAKTIM AMA BULAMADIM SİZİN ÇERÇEVE DAHA DERİN DURUYORDA

    YanıtlaSil